Alla inlägg den 18 december 2008

Av blondizh - 18 december 2008 13:42

..... kände sig inge pigg igår o ringde mamma o grina som bara den.... Ville inte vara hos pappa, M o farmor...... Så hon fick komma till mamma istället.... Vi slog rekord imorse o sov till 10:30... Mysigt värre!!!!!

Idag har vi förvandlat prinsessornas rum till ett "barbieparadis"... En stor stad i hela rummet med en massa barbiefamiljer med skola, dagis, stall m.m Skoj, skoj....... Hon verkar vara lite piggare samt att febern ligger runt 38.6


Ska ta o gå ner i källarn lite senare o ta upp plast granarna... Tänkte att vi skulle ta med en till Kajvall i jul.... Lite tråkigt bara eftersom jag hade bestämt med svärmor att shoppa lite julklappar idag men småtrollen går ju alltid först....

Jag o älskling ska ta en sväng på lördag o handla dom sista... Tycker det var lite tråkigt att jag fick just Micke att handla till..... Lite orättvist kanske...

Men jag vet precis vad jag ska köpa ialf...hehehehehe...

Hoppas bara vi alla bli friska fram till jul nudå... Kan inte fatta att det bara är 6 dagar kvar.....

Nää, lite kaffe o sen Stright back to barbieparadise....


Kaffe sugen...

Av blondizh - 18 december 2008 13:41

... Kalle på din födelsedag... Hoppas den blir kanoners... Kraammmm

Ovido - Quiz & Flashcards