Direktlänk till inlägg 20 februari 2009

Bla, bla, bla.....

Av blondizh - 20 februari 2009 09:44

....Känns det som just nu..... Vet inte riktigt vad jag ska blogga om....

Det har varit fartfyllda dagar..... Igår när jag tvättade så fungerade naturligtvis inte torktummlaren...Grrr... Blev bara att hänga hemma...

Virre hade med sig en klasskompis hem igår... Var skojjsigt för honom....

Micke var ju på föräldramöte för honom igår o fick äntligen med sig en klasslista hem.... Jobbigt när virre frågar om han kan få gå hem till en klasskompis o så har man inget nr.... Ronja o Hampus var på Friskis igår...

Idag så fick Ronja o Freja vara hemma... Har tagit fram fingerfärgerna...

får väl se vad det blir för mästerverk...hehehehe

Köpte hårfärg igår så nu slipper man vara gråhårig längre.... :P

Hoppas på svar till veckan angående praktikplatsen.... Hoppas, hoppas!!!!

Nää, lite kaffe kanske..... känns som min hjärna lever i dimma just nu... Brukar tyda på att jag har någon förkylning på G... Hoppas inte!!!!

Men kan även bero på andra orsaker men inget jag kommer skriva om här...

Nog om detta....


Kaffesvängen....

 
 
Kristina

Kristina

20 februari 2009 20:40

Du får väll ta och dricka sana-sol som barnen så du håller dig på benen ;)

http://kissegirl.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av blondizh - 7 september 2009 09:44

...en ny blogg!!!!!!!!!!!!!!!!   http://blondizh.wordpress.com/   Tjingeling.... ...

Av blondizh - 7 augusti 2009 21:52

... efter en underbar vecka.... Orkar inte uppdatera mer just nu, är helt slut... :P    Men vi mår bara bra allihopa... Håller på med att tvätta maskin 9 o 10... Mycket tvätt blir det... Ronja fick en öring ialf o bjussar på en bild...   Skogstomten....

Av blondizh - 1 augusti 2009 11:03

....må jag säga... ;) Ska inte skriva så mycket nu heller... Håller på att packa det sista inför en liten husvagns semester..... :P Längtar verkligen.. Vill ut i skogen håller på att bli galen här i stan.... Nää, får väl uppdatera mer när vi kommer h...

Av blondizh - 22 juli 2009 06:03

...till denna sida o HOPPAS/VILL att ni skriver under!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!   http://jalonen.blogg.se/2009/july/frikanns-fran-grov-valdtakt.html?_tmp=1a09d1fd27f80225193f5464397d2260bc59efa0 ...

Av blondizh - 21 juli 2009 12:59

...som bubblar på inom mig så jag blir galen snart!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Känner/tänker så pass mycket på vissa saker.... Vill inte skriva om det allt för mycket här men jag måste få ur mig det på nåt vis.... Lite ialf.... Slår tillbaka känslorna o ...

Ovido - Quiz & Flashcards