Direktlänk till inlägg 28 februari 2009

Vilket jävla pucko!!!!!!

Av blondizh - 28 februari 2009 12:57

.... Måste jag bara säga/skriva..... Tror att man kan jävlas med folk runt omkring mig bara för att dom umgås med mig o sedan TRO att det är jag som blir drabbad!!!!! Att man inte fattar sj att folk ser igenom all denna falskhet... Det är ju den sj som blir drabbad o utan VÄNNER till slut!!!!

Nog om det har annat att lägga min energi på..... Ikväll blir det skoj som bara den.... Har bjudit SANDRA O JOHAN på middag ikväll... Blir Mias goda sambal kyckling.... sedan ska vi hem till dom o festa till det lite... Kommer lite folk...... Skoj skoj... 

Sitter just nu hos dom... Sandra duschar o grabbarna är o shoppar åt oss "fruar"... Mohahahaha

Nää, ska väl ta en kopp kaffe o vara lite social kanske...

Ha dé gutt allihopa... Utom vissa....  hehehe


pling....

 
 
Marie

Marie

28 februari 2009 17:08

Ingen aning om vad du pratar om MEN skit i dom, den "typen" av människor är inte värda ens energi ;)
Ja den är sååå god den kycklingen roligt att ni tyckte om den, jag har börjat slänga i 1-2 burkar skivade champinjoner oxå ,svingott =)
Har ni testat Dragon kyckling?????
Hoppas ni får en toppen kväll
kram

http://www.mariescorner.wordpress.com

 
sonja

sonja

1 mars 2009 19:11

Tjingeling=) bry dejj inte om dessa obetydliga människor,vet inte vad som hänt,men låt dom hålla på....d handlar om avundjuka/svartsjuka. Ja vet...jag e tydligen oxå ett smaskigt samtalsämne hos vissa...moohaaaa!!! Whatever!!!=) Men vill även säga att ni ser jättekära ut=) Du e sååå fin=)Han ska vara lycklig som har dejj Jeanette!!!Kram

http://sonjanasstrom.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av blondizh - 7 september 2009 09:44

...en ny blogg!!!!!!!!!!!!!!!!   http://blondizh.wordpress.com/   Tjingeling.... ...

Av blondizh - 7 augusti 2009 21:52

... efter en underbar vecka.... Orkar inte uppdatera mer just nu, är helt slut... :P    Men vi mår bara bra allihopa... Håller på med att tvätta maskin 9 o 10... Mycket tvätt blir det... Ronja fick en öring ialf o bjussar på en bild...   Skogstomten....

Av blondizh - 1 augusti 2009 11:03

....må jag säga... ;) Ska inte skriva så mycket nu heller... Håller på att packa det sista inför en liten husvagns semester..... :P Längtar verkligen.. Vill ut i skogen håller på att bli galen här i stan.... Nää, får väl uppdatera mer när vi kommer h...

Av blondizh - 22 juli 2009 06:03

...till denna sida o HOPPAS/VILL att ni skriver under!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!   http://jalonen.blogg.se/2009/july/frikanns-fran-grov-valdtakt.html?_tmp=1a09d1fd27f80225193f5464397d2260bc59efa0 ...

Av blondizh - 21 juli 2009 12:59

...som bubblar på inom mig så jag blir galen snart!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Känner/tänker så pass mycket på vissa saker.... Vill inte skriva om det allt för mycket här men jag måste få ur mig det på nåt vis.... Lite ialf.... Slår tillbaka känslorna o ...

Ovido - Quiz & Flashcards