Alla inlägg den 7 januari 2009

Av blondizh - 7 januari 2009 22:09

.... hade en som står mig riktigt nära idag.... En som har funnits där i vått o torrt o som jag verkligen ser upp till.....  Dagen började riktigt bra med ett diskmaskins köp... Strax efter ringde mobben o på andra sidan möttes jag av en panik/hysteriskt ledsen människa.....    Snabbt in i bilen o hämta upp o direkt till akuten... Den ovissheten innan man kom fram tycktes vara oändligsamt att man hann bygga upp alla olika slags senarion...

Som tur var så överlevde denna människa, det var inte dags för denne än....  Det är fortfarande lite ovisst om hur det kommer att gå....

Dennes familj har varit hemma hos oss hela eftermiddagen o kvällen...

Lagade mat så dom stackarna skulle få nått i magen.... Vet själv hur det är... Det är inget man tänker på.. Man tappar alla hungerkänslor samt att man inte har lust med nått över huvudtaget...

Tycker det är skönt att veta att vi finns där för varandra närsomhelst... Spelar ingen roll om när, var lr hur...  Det är äkta vänskap anser jag...

O ni ska veta att jag tänker på er... 

Barna har tagit det relativt bra.... Ronja hade lite svårt att sova, alla frågor hon hade samlat på sig under dagen kom nu på kvällningen.... Hon får stanna hemma imorrn, tror inte att hon orkar med skolan... Blev försent för henne...

Nää, ska ta mig ett varmt bad för jag lär inte kunna sova... Kommer att ligga som på nålar o titta mobben ifall nått skulle hända...

Orkar inte skriva nått mer nu, är tungt just nu...


Natt-Natt...

Ovido - Quiz & Flashcards