Alla inlägg den 20 januari 2009

Av blondizh - 20 januari 2009 18:00

......gick det tydligen på dagis..... Så fröknarna undrade om inte Freja kunde få vara hemma imorrn... Dom skulle försöka få så många barn som möjligt att vara hemma så dom fick sanera på dagis.... Var "nog" bara en tarmbakterie lr nått... Känns ju tryggt lr hur...NOT!!!!!

Ialf så har dagen löpt på bra i vanlig ordning.....  Glömt att skriva in veckans matlista så jag får väl ta o göra det lägnst ner i inlägget.....

Just nu så är Ronja o Virre borta hos Alex o Lill-Viktor o leker....

Jag o Freja har plockat undan efter maten o bara busat järnet....  Just nu så sitter hon här brevid i sängen o glor lite på tvn.....

Hon väntar nog på att få borsta mitt hår...... Jag vet att det är olagligt med barn arbete men jag kan inte låta bli...tihi... :P

Skämtosido..... Hon tycker det är skoj att borsta håret på folk samt dockorna..hehehe

Hon kanske är en liten frisör i grund o botten.... Vem vet?????

Kul för älskling att det har gått vägen nudå.....   Blev som han hade önskat... Säger bara GRATTIS!!!!!!!!!!

Ikväll så blir det mörkt här hemma redan kl 20:00 för då är det dumburken som gäller....


Mån: Korv o potatis med morotstuvning...


Tis: Kycklingryta o ris...


Ons: Köttfärssås o spagetti...


Tors: Pölsa o potatis...


Fre: Fish and chips...


Lör: ??BORTA??


Sön: Filé black and white o klyftpotatis...


Kan ju säga att vi åt aldrig korv o potatis med morotstuvning i lördags därför åt vi det i måndags istället....

Nepp, dags att stoppa lill-stinta i badet o ge henne kvällis....


Peace...

Ovido - Quiz & Flashcards