Alla inlägg den 21 januari 2009

Av blondizh - 21 januari 2009 13:26

......NU SÅ JAG VET INTE VART JAG SKA TA VÄGEN!!!!!!!!!!!!!

Tur att Freja ligger ute på ballis o sussar gott......

Ringde min handläggare på ams för att jag är SÅ less på att bara gå hemma, skulle vilja ha en praktikplats lr gå en utbildning lr vad som helst!!!

Bara jag slipper vara hemma..... Får då veta att han har avanmält mig pga att jag inte har redovisat ett sökt arbete på Manpower som jag tydligen ska ha fått i brevlådan!!!!!!! JAG HAR INTE FÅTT DET BREVET!!!!!!!!

Som vanligt med mig o papper så jag borde ju inte vara chockad precis....

Finns ingen annan mer än JAG i hela Sverige som heter som jag, men ändå så försvinner mina brev, journaler, ansökningar m.m så nu måste jag ner på fitt-ams imorrn o skriva in mig på nytt medans han gör en utredning.... vet ju hur det går.... BEEN THERE, DONE THAT!!!!!!

Måste ringa bror så han får komma ner på kaffe så jag får lungna ner skitnerverna mina...

FY FAAN SÄGER JAG BARA...... VISSA SKA BARA FÅ ÅKA PÅ SINA JÄVLA BANANSKAL O RÄKMACKOR MEDANS ANDRA FÅR KÄMPA JÄMT O STÄNDIGT!!!!!!!  MEN SOM SAGT, DET SOM INTE KNÄCKER EN, STÄRKER EN!!!!!


Så jä*** arg!!!!


Ovido - Quiz & Flashcards