Alla inlägg den 15 januari 2009

Av blondizh - 15 januari 2009 18:40

....film, tycker jag.... Såg den nu o kan varmt rekommendera den...

Är lite svag för verklighets baserade filmer samt böcker....


Filmfanatikern...

Av blondizh - 15 januari 2009 13:33

....behöver ett litet avbrott känner jag.... :P

Med andra ord så skyller jag bara på det så jag slipper fortsätta att göra mina sysslor som jag håller på med....


Glömde att uppdatera om tisdagens bravader.... Åkte o hälsade på S på sjukan.. Skönt att se att han har piggnat på sig, hoppas han får komma hem idag nudå... Ska ju lära mig att spela "canasta".... (vet inte om det stavas så)...

Middagen med mamma o brorsan blev lyckad... Spelade kort enda in på natta nästan... Bl.a Bismarck som jag älskar... Gillar stick o strategi spel jag....

Igår kväll så gick vi över till Hanna gumms med "skrotis" o drack lite kaffe...

Så Tack för kaffet gumms.....


Ikväll så är det tvättstuge dags igen som vanligt....


Imorrn ska jag o älskling gå på bio... Vet inte riktigt vilken film vi ska se men det ordnar sig nog...

O på lördag så blir det tjejkväll i bastun.. så ser ni några nakna brudar på området så vill jag bara informera att det INTE är vi...HAHAHA

Blir ett par stycken.... Jag, Hanna, Anna, Frida o Veronica hittills... Ska fråga Fiona om hon oxå vill vara med.... Synd bara att Bea jobbar, hade varit skoj om hon oxå hade kunnat vara med...... :(


Dags att fortsätta kanske....


Bye bye....

Ovido - Quiz & Flashcards