Direktlänk till inlägg 22 december 2008

2 dagar kvar.....

Av blondizh - 22 december 2008 18:04

...till julafton.... :D

Imorgon bär det av till Kajvall..... Ska bli skönt att äntligen komma iväg.... Här har det packats i vild förtvivlan....  Svärföräldrarna har varit här o hämtat lite paketsäckar, snowracear, hjälmar o julgran så vi slipper släpa med oss det i bilen oxå... Tack snälla... :D


I lördags så var jag ut o hade skitkul..... Tack Hanna o Anthony för en super duper kul kväll!!!!!!


Just nu sitter hampus o freja o ser på Lotta på bråkmakaregatan... Dom är sååå söta... :p

Ronja pysslar på inne på rummet....  Virre följde med Micke i lastbilen idag....  Sj så ska jag väl ta o packa det sista... Lär väl glömma nåt likt förbenat....

Robert ska komma strax med Hampus hjälm oxå, glömde ju den.... Så han är så snäll o ska komma ner med den.....


Hampus har tappat sin första tand oxå.... ser så gullig ut eftersom han hade ju 4 tänder nertill.... 2 nya som växte bakom för dom gamla..hehe


Nää, dax att göra lite nytta kanske.....


Greta Garbo...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av blondizh - 7 september 2009 09:44

...en ny blogg!!!!!!!!!!!!!!!!   http://blondizh.wordpress.com/   Tjingeling.... ...

Av blondizh - 7 augusti 2009 21:52

... efter en underbar vecka.... Orkar inte uppdatera mer just nu, är helt slut... :P    Men vi mår bara bra allihopa... Håller på med att tvätta maskin 9 o 10... Mycket tvätt blir det... Ronja fick en öring ialf o bjussar på en bild...   Skogstomten....

Av blondizh - 1 augusti 2009 11:03

....må jag säga... ;) Ska inte skriva så mycket nu heller... Håller på att packa det sista inför en liten husvagns semester..... :P Längtar verkligen.. Vill ut i skogen håller på att bli galen här i stan.... Nää, får väl uppdatera mer när vi kommer h...

Av blondizh - 22 juli 2009 06:03

...till denna sida o HOPPAS/VILL att ni skriver under!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!   http://jalonen.blogg.se/2009/july/frikanns-fran-grov-valdtakt.html?_tmp=1a09d1fd27f80225193f5464397d2260bc59efa0 ...

Av blondizh - 21 juli 2009 12:59

...som bubblar på inom mig så jag blir galen snart!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Känner/tänker så pass mycket på vissa saker.... Vill inte skriva om det allt för mycket här men jag måste få ur mig det på nåt vis.... Lite ialf.... Slår tillbaka känslorna o ...

Ovido - Quiz & Flashcards