Direktlänk till inlägg 12 januari 2009

Tysta veckan igen då.....

Av blondizh - 12 januari 2009 08:28

..... Nu har alla barnen åkt...  Hampus o Ronja gick till pappa igår, Ronja var såååå ledsen... :(     Mammas lillhjärta....

Virre var lite ledsen han nu oxå på morgonkulan... Hans vantar var blöta, han hade glömt o sagt till så vi kunde hänga upp dom igår kväll o stoppat ner dom i lådan istället.... Jackan hade han lagt på botten i garderoben så den var fuktig vid ena fickan men han skulle inte ha den... Så han tog en annan istället...Lite tråkigt med vantarna eftersom nu hade han bara tumvantar kvar.... Alla andra är spårlöst borta.... Får ta en sväng imorrn o kika efter lite fler vantar m.m

Vantar brukar ju försvinna precis som makan till strumpan..hehehe

Lill-fisen var så go här o skulle ha pusskalas innan hon åkte... Hon har ju kommit in i "min"-perioden.... Allting är hennes.... 

-"Nanne", min!!!!

-Nää....

Oxå lägger hon tillbax den...

Hon har blivit bättre i förkylningen ialf.... Rosslar inte på natten längre o hostan är borta..... Det ända som är kvar är lite snor som rinner... *skönt*

Hoppas hon slipper bli mer sjuk nudå.....


Just det ja, Hampus o Ronja skulle åka skidor på skolan idag.... Hoppas det går bra.... Ronja gillar ju det + att åka skridskor.... Måste ta o fixa ett par jag oxå så jag kan åka med dom.... Brukar åka varje år men ifjol vart det inget...  O längdskidor älskade jag att åka som barn.... Jag o en kompis har surrat i flera år om att åka men det har aldrig blivit av.. :(

Nää, kanske ska sluta skriva en massa skit o göra lite nytta istället....


Pling-Pling....

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av blondizh - 7 september 2009 09:44

...en ny blogg!!!!!!!!!!!!!!!!   http://blondizh.wordpress.com/   Tjingeling.... ...

Av blondizh - 7 augusti 2009 21:52

... efter en underbar vecka.... Orkar inte uppdatera mer just nu, är helt slut... :P    Men vi mår bara bra allihopa... Håller på med att tvätta maskin 9 o 10... Mycket tvätt blir det... Ronja fick en öring ialf o bjussar på en bild...   Skogstomten....

Av blondizh - 1 augusti 2009 11:03

....må jag säga... ;) Ska inte skriva så mycket nu heller... Håller på att packa det sista inför en liten husvagns semester..... :P Längtar verkligen.. Vill ut i skogen håller på att bli galen här i stan.... Nää, får väl uppdatera mer när vi kommer h...

Av blondizh - 22 juli 2009 06:03

...till denna sida o HOPPAS/VILL att ni skriver under!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!   http://jalonen.blogg.se/2009/july/frikanns-fran-grov-valdtakt.html?_tmp=1a09d1fd27f80225193f5464397d2260bc59efa0 ...

Av blondizh - 21 juli 2009 12:59

...som bubblar på inom mig så jag blir galen snart!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Känner/tänker så pass mycket på vissa saker.... Vill inte skriva om det allt för mycket här men jag måste få ur mig det på nåt vis.... Lite ialf.... Slår tillbaka känslorna o ...

Ovido - Quiz & Flashcards