Direktlänk till inlägg 22 januari 2009

Upprättelse....

Av blondizh - 22 januari 2009 17:48

....fick jag idag ialf....... :D

Dagen började med att jag slussade iväg alla barn på respektive skola/dagis.... Hjärtat fick sova sålänge....

Hem  o drack lite kaffe o tillbax till Ronjas skola... Hon hade hälsokontroll idag.... Allt var prima..... :D

Hem o plocka upp älsklingen o ner på ams..... Skrev in mig på nytt o skickades upp till gubbjä****....

Det hela slutade med att jag får välja praktikplats vart jag vill (betalt)...

Jag kommer att få retraktivt i från a-kassan... Är väldigt nöjd över dagens "möte"....HIHIHIHI

Efter det åkte vi ut på biltema o köpte lite grejjer till Mickes bil... Svängde in hos Shrek o Fiona på vägen hem o drack lite kaffe..... TACK TACK!!!!

Shreks mamma var där o av nån konstig anledning så slutade det med att vi har äntligen fått en frysbox!!!!

Så tack snälla!!!!

Det känns nästan som om man har vunnit på lotto lr nåt.......


Just nu så sitter barna med brorsan o mamma o hänger gubbe... :)

Bjöd dom på middag idag eftersom vi skulle äta en av mammas favvo rätter..... :P


Nepp, ska väl ta o vara lite social kanske....


Förresten... Tack Vronkan för att du ringde förrut.... Kan ju alltid hoppas, skulle vara skitskoj.... Håller tummarna!!!!


Pling-Pling...

 
 
Marie

Marie

23 januari 2009 00:11

Skönt att det gick bra, dom kan ju ställa till så himla mkt besvär dessa myndigheter så man blir ju alldeles mörkrädd minsann.

http://www.mariescorner.wordpress.com

 
anki

anki

23 januari 2009 08:52

Härligt nu försvann en sten i mitt hjärta kram

http://anki.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av blondizh - 7 september 2009 09:44

...en ny blogg!!!!!!!!!!!!!!!!   http://blondizh.wordpress.com/   Tjingeling.... ...

Av blondizh - 7 augusti 2009 21:52

... efter en underbar vecka.... Orkar inte uppdatera mer just nu, är helt slut... :P    Men vi mår bara bra allihopa... Håller på med att tvätta maskin 9 o 10... Mycket tvätt blir det... Ronja fick en öring ialf o bjussar på en bild...   Skogstomten....

Av blondizh - 1 augusti 2009 11:03

....må jag säga... ;) Ska inte skriva så mycket nu heller... Håller på att packa det sista inför en liten husvagns semester..... :P Längtar verkligen.. Vill ut i skogen håller på att bli galen här i stan.... Nää, får väl uppdatera mer när vi kommer h...

Av blondizh - 22 juli 2009 06:03

...till denna sida o HOPPAS/VILL att ni skriver under!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!   http://jalonen.blogg.se/2009/july/frikanns-fran-grov-valdtakt.html?_tmp=1a09d1fd27f80225193f5464397d2260bc59efa0 ...

Av blondizh - 21 juli 2009 12:59

...som bubblar på inom mig så jag blir galen snart!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Känner/tänker så pass mycket på vissa saker.... Vill inte skriva om det allt för mycket här men jag måste få ur mig det på nåt vis.... Lite ialf.... Slår tillbaka känslorna o ...

Ovido - Quiz & Flashcards