Direktlänk till inlägg 25 januari 2009

Helgen....

Av blondizh - 25 januari 2009 22:21

...har bara susat förbi i vanlig ordning.... :P

Igår så var vi till svärisarna för Niklas fyller 18 den 4 februari.... Blev lite körkorts pengar...hihihi

En hel dag där med både lunch o middag... Barna provade på snowboard o slalom o kälke åktes det ju med.... Så TACK för den underbara maten fast jag inte åt så mycket... (hade ont i magen)...

På vägen hem så stannade vi till på Kjells jobb o tvättade bilarna eftersom Kristina skulle göra det... Fick ju passa på.... :P

Barnen fick prov åka lok oxå.... Även jag o Kristina..HHAHAHAHA

Mickes bil blev påkörd av "Fillan-tåget" som stod därinne.... Så nu behöver inte "S" känna sig så ensam...Mohahaha (Dålig humor, jag vet!!!)

Blev 2 ganska stora repor på huven samt att x-tra lysen blev krokiga..... :D

Sen så blev det raka vägen hem eftersom mamma o brorsan stod utanför o ville ha kaffe....


Idag så har hjärtat tvättat o varit med pojkarna medans jag o Ronja var på bio.... Vi såg "Sagan om Despearux"...(tror det stavas så)...

Hem o gjorde go middag.... Fiona o Shrek tittade in en sväng oxå... Alltid lika roligt... :D

Efter maten så skulle Hampe o Ronja till sin pappa o Virre följde med en stund.... Så TACK "R" för att han fick följa med....

Har varit hos brorsan en sväng o tiggt åt mig lite kaffe oxå nu på kvällningen...

Imorrn så ska Virre hem till Vronkan o Freja hem till Ullis.... Blir det tysta veckan igen då....*snyft*....

Förresten Ullis, Tack för sällskapet sj....

Får se om jag hinner svänga in nåt på Gina i veckan....


Imorrn så har jag även samtal på skolan för Ronja... O på onsdag så ska jag ha för Hampus.... Tisdagen så får jag äntligen min FRYS!!!!!!!!!!!!

Nää, dags att dra nått gammalt över sig tror jag... Börjar bara att bli en massa svammel nu.... Ha dé gutt allihopa o händerna på täcket... ;)


GREGER!!!!

 
 
Kristina

Kristina

25 januari 2009 22:54

ha ha du hann före mig att blogga om det :)Ja det var verkligen en upplevelse!

http://htpp://kissegirl.bloggagratis.se

 
Marie

Marie

27 januari 2009 00:01

Du har fått en till utmärkelse hos mig =)
Lät som en trevlig helg.

http://www.mariescorner.wordpress.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av blondizh - 7 september 2009 09:44

...en ny blogg!!!!!!!!!!!!!!!!   http://blondizh.wordpress.com/   Tjingeling.... ...

Av blondizh - 7 augusti 2009 21:52

... efter en underbar vecka.... Orkar inte uppdatera mer just nu, är helt slut... :P    Men vi mår bara bra allihopa... Håller på med att tvätta maskin 9 o 10... Mycket tvätt blir det... Ronja fick en öring ialf o bjussar på en bild...   Skogstomten....

Av blondizh - 1 augusti 2009 11:03

....må jag säga... ;) Ska inte skriva så mycket nu heller... Håller på att packa det sista inför en liten husvagns semester..... :P Längtar verkligen.. Vill ut i skogen håller på att bli galen här i stan.... Nää, får väl uppdatera mer när vi kommer h...

Av blondizh - 22 juli 2009 06:03

...till denna sida o HOPPAS/VILL att ni skriver under!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!   http://jalonen.blogg.se/2009/july/frikanns-fran-grov-valdtakt.html?_tmp=1a09d1fd27f80225193f5464397d2260bc59efa0 ...

Av blondizh - 21 juli 2009 12:59

...som bubblar på inom mig så jag blir galen snart!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Känner/tänker så pass mycket på vissa saker.... Vill inte skriva om det allt för mycket här men jag måste få ur mig det på nåt vis.... Lite ialf.... Slår tillbaka känslorna o ...

Ovido - Quiz & Flashcards